W roku 2018 zadebiutowała na deskach Teatru Wielkiego w Poznaniu wykonując rolę Paminy w operze „Czarodziejski flet” W.A. Mozarta pod dyrekcją Przemysława Neumanna. Na scenie poznańskiego Teatru Wielkiego wystąpiła także w operze „Dydona i Eneasz” H. Purcell’a pod batutą Paula Esswooda.
Od kilku lat współpracuje z organizatorami cyklu Magna Opera Sacra. W ramach tego cyklu, wraz z orkiestrą Arte dei Suonatori, pod dyrekcją Bartłomieja Stankowiaka, współuczestniczyła w wykonaniu dzieł J.S. Bacha, G.F. Haendla, A. Vivaldiego oraz W.A. Mozarta realizując zarówno partie sopranowe solowe, jak i chóralne. W roku 2019 wraz z orkiestrą Arte dei Suonatori i gronem cenionych śpiewaków podjęła się prawykonania motetów koncertujących J.V. Medera.
Kilkukrotnie pracowała z zespołem Très Animé prezentując poznańskiej publiczności utwory G.F. Haendla, H. Purcell’a i J.B. Lully’ego. W swoim repertuarze ma partię Tochter Zion z Brockes-Passion HWV 48 G.F. Haendla, którą miała okazję wykonać w Warszawie pod dyrekcją Krzysztofa Kusiela-Moroza. W ostatnim czasie brała udział w cyklu koncertów Przedsionek Raju oraz w festiwalu Muzyka w Raju, gdzie śpiewała u boku klawesynistki Joanny Boślak-Górniok i skrzypaczki Jesenki Balić Žunić.
Ukończyła Państwową Szkołę Muzyczną II stopnia im. F. Chopina w Poznaniu oraz studia na wydziale Wokalno-Aktorskim w Akademii Muzycznej im. I.J. Paderewskiego w Poznaniu. Na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina rozszerzała swoją wiedzę i umiejętności w ramach studiów magisterskich o specjalności muzyka dawna. Sztuki wokalnej uczyła się u Barbary Mądrej-Bednarek, Joanny Kozłowskiej-Szczepaniak, Marzeny Michałowskiej oraz Anny Radziejewskiej.
Swoją kompetencję doskonaliła także biorąc czynny udział w kursach prowadzonych przez śpiewaków takich jak: Olga Pasiecznik, Marek Rzepka, James Oxley, Roberta Invernizzi.